Narvaga @ FashiontWeek 2012

By Narvaga - September 22, 2012

Kolejny męczący tydzień dobiegł końca i rozpoczął się weekend. Chociaż jeszcze nie skorzystałam z możliwości porządnego wyspania się, za chwilę zamierzam to zrobić, ponieważ patrzę na zegarek i widzę godzinę 2:14. Niestety (albo i nie) uświadomiłam sobie, że nie zrelacjonowałam tutaj FashiontWeeku, o którym pewnie wiele osób słyszało.

Ja wybrałam jednotygodniowe warsztaty z Jessicą Mercedes, Anną Dudzińską oraz Moniką Maruszczak odbywające się w Gdańsku. Codziennie braliśmy udział w kilku godzinach zajęć, które bardzo wiele mnie nauczyły. Wiem już jak patrzeć na modę ze strony marketingu, posługiwać się maszyną i jak zabrać się do tworzenia kolekcji. Nie będę tu dużo przynudzać, ale pokażę Wam wiele zdjęć, które (mam nadzieję) mówią same za siebie. 

Another exhausting week has finished and the weekend has started. Although I haven't taken an opportunity to get some sleep I am going to do so in a minute, because I look at the watch and see 2:14 am. Unfortunately (or not) I realized I haven't reported FashiontWeek camp here yet. 
I was at one week workshops with Jessica Mercedes, Anna Dudzinska and Monika Maruszczak in Gdańsk. We had a few hours of classes everyday, which taught me a lot. I already know how to look at fashion from the marketing side, use a sewing machine and how to start making a collection. I'm don't want to bore you, but I will show you many pictures, which show the camp. ;)




























Pics: Iza Pruszyńska; me.

  • Share:

You Might Also Like

2 comments