23/01/2013

DIY Floral Skirt

Recently I got a bright blue, floral dress, but I can't say it went with my taste. That's why I decided to turn it into a skirt, but I couldn't make myself to do it. Today, I finnally did it and below you can see the effects. :) 

Ostatnio w moje ręce wpadła błękitna sukienka w drobne, kwiatowe wzory, jednak nie powiem, żeby była w moim guście... Postanowiłam przemienić ją w spódniczkę, ale nie mogłam się za to zabrać. Dzisiaj w końcu mi się udało, a poniżej możecie zobaczyć efekty. :)





Also, today I got floral nail stickers from Sephora, thought I couldn't decide between those and laced ones, ;) Anyway, I have already managed to put them on my nails and they look really nice. The only question is, how long will they lasy, because I have a huge talent to destroy everything that's on my nails withing short periods of time. 

W moje posiadanie weszły też dzisiaj naklejki do paznokci z Sephory, również w kwiatowe wzory, chociaż nie mogłam się zdecydować pomiędzy nimi a koronkowymi. ;) W każdym razie, udało mi się je już nałożyć i wyglądają bardzo fajnie. Pytanie tylko, jak długo wytrzymają na moich paznokciach. Niestety mam ogromny talent do utraty tego, co mam na paznokciach w bardzo krótkim czasie.





3 comments :