21/01/2013

Go, Go, Go, Go Get Out of My Memory

Spending time with friends while not doing anything, lying, sleeping or listening to music. Add some good food, tea or coffee. I can't disagree I like to spend time like this. 
I have to underline that I did something useful during these days. I managed to clean up my so called wardrobe and delete some of the useless stuff, which I will probably sell. 
I'm finishing watching 'The Nanny Diaries' and go and continue not doing anything. :)
Today my recently found jacket again, white tights, black tulle skirt, navy blue starred cardigan and studded navy blue backpack from Asos.com. To my iPhone case I added some studs recently and my hair are a little bit different, thanks to a special conditioner. 
xoxo


Spędzanie czasu z przyjaciółmi nic nie robiąc, leżenie, spanie, czy słuchanie muzyki. Do tego dobre jedzenie, kawa lub herbata. Nie powiem, lubię tak spędzać czas.
Muszę podkreślić, że podczas kilku tych wolnych dni zrobiłam też coś pożytecznego. Udało mi się uporządkować swoją 'garderobę' i odrzucić rzeczy mi niepotrzebne, które prawdopodobnie będą na sprzedaż.
Kończę teraz oglądanie 'Nianii w Nowym Jorku' i lecę dalej nic nie robić. :)
Dzisiaj znowu kurtka wykopana niedawno w szafie, do tego białe rajstopy, czarna tiulowa spódniczka, granatowy sweter w gwiazdy i granatowy plecak z ćwiekami z Asos.com. Do obudowy od telefonu powbijałam ostatnio ćwieki, a włosy mam chwilowo w innym kolorze, dzięki specjalnej odżywce.
xoxo









Pics: Aleksandra Dobies (@oladobies)


2 comments :