Wroclove

By Narvaga - May 20, 2015

Jest maj, a ja mam wakacje! Przez matura była przerwa w wrzucaniu zdjęć, ale już jestem i mam zapas fotek z paru     wycieczek i nowości. Jeszcze przed końcem szkoły wybrałam się z Mają do Wrocławia na szybki trip, obskoczyłyśmy miasto, głównie starówkę, zaliczyłyśmy Pierce of Cake i starbucksy, Wrocław w zasadzie jest nawet ładny. ;>                                   It's May and I started my holidays already! Finals made me make a break here, but I'm back with many new pictures coming soon. Just before the end of school I went with my friend Maja for a trip to Wrocław, we checked Pierce of Cake and old town out, and I figured out Wrocław is not so bad.







  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Wrocław jest super :) szkoda, że pogoda nie za bardzo Wam dopisała

    ReplyDelete
  2. Nice pics!
    www.desesperofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Espero que disfrutes de un lindo fin de semana y abrazos desde Costa Rica.

    ReplyDelete