Niebieskie paznokcie z błyskiem || Blue nails with BornPretty store

By Narvaga - December 11, 2018


Po długiej przerwie wracam znowu z paznokciami. Dzięki sklepowi BornPretty miałam okazję przetestować lakiery żelowe soak-off i inne akcesoria. Zdecydowałam się na ten typ lakierów, bo tak jak w Polsce mamy niezliczone ilości hybryd, tak za granicą czegoś takiego jak 'hybryda' ciężko uświadczyć. Na żelach nie znam się w ogóle, więc zdecydowałam się na najbliższe mi rozwiązanie - żel soak-off, czyli taki, które schodzi z acetonem. Prawda jest taka, że acetonu nie używam, bo zdejmuje hybrydy pilnikiem - najbardziej służy to moim paznokciom, ale uznałam, że żele zdejmowalne acetonem będą najbardziej przypominać hybrydy. Muszę przyznać, że się udało, bo wszystko poszło dobrze, poza jednym aspektem - te lakiery mają specyficzny zapach, który nie każdemu się spodoba, jest raczej nieprzyjemny. 

After a long break, I am here again with some nail stuff. Thank to BornPretty store I was able to test gel soak-off polishes and other accessories. I decided to try soak-offs, because in Poland we almost only have so called 'hybrids' - mix of gel and normal polish, which are hard to find in other countries and soak-off gel looked the most similar to it. I usually take my polish off by peeling it with a file and it did work with those too. Polished are actually quite good, work as hybrids, but they a have a different smell - for most people rather unpleasant. 

Poza niebieskim lakierem zamówiłam też pyłki oraz żel do zmiękczania skórek w długopisie. Pyłki są ładne, ale mogłyby być odrobinę drobniejsze. Nie tworzą na paznokciu gładkiej tafli, a raczej efekt miniaturowych drobinek, ale wyglądają przyjemnie. 

Apart from the blue polish I also ordered some shiny powders in purple and silver and cuticle softener pen. Powders are very pretty, though they do not create a mirror on the nail, rather a shiny glitter, but still wonderful. 

Do tego wszystkiego zamówiłam jeszcze top coat no-wipe,  czyli ten bez klejącej warstwy, na który można wcierać pyłki. Sprawdził się dobrze, jest mocno błyszczący, a pyłki dobrze do niego przylegają. 

Apart from all that I also ordered a no-wipe Top Coat, which means it doesn't have a sticky layer and you can put powders straight to it. It works well, shines and adheres the powders very well. 


Na zdjęciu na paznokciach mam niebieski lakier (nr 009), bazę Semilac, Top Coat no-wipe (tutaj), srebrny pyłek (tutaj), a skórki zmiękczyłam żelem (tutaj).

In the picture I have blue polish soak-off (no. 009), base from Semilac, Top Coat no-wipe (here), silver powder (here), and used cuticle softener (here).


// Rzeczy opisane w poście były przesłane przez BornPrettyStore do zrecenzowania.
// Everything was sent to me from BornPrettyStore for a review. 


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Your nails look amazing.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    ReplyDelete
  2. kolorek piękny, ale u siebie na pazurkach wolę cieplejsze barwy :)


    Zapraszam na mój blog o modzie

    ReplyDelete