Witam

By Narvaga - July 09, 2012

Wiele razy zastanawiałam się na założeniem bloga, ale uważałam to, i w sumie ciąglę tak uważam, za bezsensowne. Biorąc pod uwagę fakt, że są wakację i mam troszkę czasu, pomyślałam, że mogłabym spróbować. Chciałabym tu umieszczać nie tylko swoje stylizacje, także zdjęcia, których nigdzie indziej raczej nie publikuję oraz rzeczy, które mnie inspirują, czy po prostu pisać, co mi do głowy wpadnie. A prawdę mówiąc mam wiele zdjęć, których nikomu nie pokazuję, więc może umieszczę je tutaj. O ile w ogóle ktoś tu kiedyś zajrzy, to z góry przepraszam za moje skakanie z tematu na temat. :)

I thought about starting a personal blog many times, but it was, and still is, kind of non-sense. But now I have some more time, as I have holidays and I decided to try. I'd like to put here not only stylings, but also pictures, which I've never published and my inspirations or just write whatever is in my mind. And actually I have many pictures that I don't show to anybody, so maybe I'll put them here. If anybody will ever come here I apologize for my fast changing subjects in advance. :)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments