Night works.

By Narvaga - April 02, 2013

I znowu nadszedł ostatni dzień wolnego, a nawet minęła już jego połowa. Zima wróciła, ale mój outfit dzisiaj jest bardzo anty-zimowy, w końcu pokazuję Wam buty, na które czekałam 6 tygodni, a wcześniej myślałam o nich jeszcze miesiąc. Lecę do angielskiego, a Was zostawiam ze zdjęciami i muzyką. 

The last day of free time is here again, actually half of it is already gone. Winter is back, but my outfit today is  anti-Winter one. I am showing you the Jeffrey's I've been waiting for for 6 weeks and before thought about buying them for one month. I am going to do English and I leave you with pictures and music.








Pics: Aleksandra Dobies

shirt/Stradivarius
pants/H&M
shoes/Jeffrey Campbell
jacket/H&M
beanie/ReBell Be Unique
jewellery/Primark, Katherine, House
Bag/C&A



  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Ciekawe spodnie :)
    Szkoda, że to już koniec wolnego..

    ReplyDelete
  2. Ciekawie tutaj, podoba mi się ta stylizacja :)))

    Zapraszam do mnie: http://venuskerrigan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. You look lovely! Following you :)

    www.kajalmaharaj.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Czapka i spodnie to moi faworyci <3



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    ReplyDelete
  5. buciki świetnie ale najbardziej podobają mi się spodnie ;-)

    ReplyDelete
  6. bardzo oryginalne spodnie,wspaniała czapka!

    ReplyDelete