Florence And The Machine DIY Bag

By Narvaga - August 23, 2012

W dzisiejszym, długo zapowiadanym poście, chciałabym Wam pokazać moją handmade'ową trobę Florence + The Machine i proces jej tworzenia. Kilka tygodni temu stałam się posiadaczką kilku płóciennych toreb (w tym jednej czerwonej, która czeka na jakiś pomysł), które postanowiłam własnoręcznie ozdobić. Zrobiłam torbę z FATM dla siebie, jedną dla koleżanki i jeszcze jedną z kawą. Nie chcę Wam tutaj pokazywać tutoriali, bo można samemu do tego dojść, a jak nie to wystarczy poszukać u wujka Google. ;)
Ja używam specjalnych pisaków, które nie zmywają się pod wpływem wody.

Today's long-time-ago announced post I would like to show you my handmade Florence + The Machine bag and the process of making it. Few weeks ago I' ve got some shopper bags (one of them is red and waiting for an idea), which I decided to decorate on my own. I made a FATM bag for myself, one for my friend and another one with coffee, also for a friend. I don't want to make a tutorial here, because you can make it up on your own or just google it. ;)
I use waterproof markers, so they wouldn't be washed.


+ My favorite live video of Florence at Oxegen Festival, 2010.

















A teraz lecę się pakować, bo jutro wybywam do Warszawy! :)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments