When Food Is Gone You Are My Daily Need

By Narvaga - September 01, 2012

Dzisiaj dużo czasu spędziłam w kuchni. Skorzystałam z mojej książki kucharskiej 'Włoskiej Mamy' i zrobiłam tartę pomidorową, która okazała się naprawdę łatwa, a na kolację urzeźbiłam kanapki a'la Julietta. ;)
Na dobranoc zamęczę Was kilkoma zdjęciami pysznego jedzonka.

A (już!) za 2 dni rozpoczyna się rok szkolny. Z jednej strony - ogromna ciekawość, a z drugiej - przerażenie. Co to będzie? To się okaże, mam nadzieję, że się dogadamy i będzie okej.

I spent much time in the kitchen today. I used my 'Italian Mother's' cook book and I made a tomato tart, which appeared to be really easy to make. For supper I made sandwiches a'la Julietta. ;)
For goodnight I give you some pictures of delicious food.

In (just!) 2 days the school year is starting. On the one side - huge curiosity, on another - fear. What will it be? We'll see, I hope we will be alright.










chorwackie wino ;)

Kanapki a'la Juliett



  • Share:

You Might Also Like

0 comments