Instagram Mix November 2012

By Narvaga - November 27, 2012

I had a short break, because of the lack of pictures, but today I am showing you a Instagram Mix. Soon you will get to see new photos with a little bit of velvet.  I loved this fabric for a long time, but I got it just recently. The Romwe pack is on its way already. It includes something that I've been dreaming about for some time now (velvet of course). As soon as it comes, you will get to know, what I am saying about. ;) 

Anyway, during last weekend I achieved a success and sewed something that is able to wear for the first time. I bought much burgundy velvet and sewed a skirt. I'll tell you more in the next post. 
Today some Insta pictures, because I have some things to do now and later I am going to the theatre. 
xo! 

Miałam krótką przerwę spowodowaną brakiem zdjęć, ale dzisiaj prezentuję Wam mix instagramowy, a już niedługo będą zdjęcia z odrobiną aksamitu. Uwielbiałam ten materiał już od dawna, ale dopadłam go dopiero niedawno. W drodze jest już paczka z Romwe, zawierająca coś, o czym marzyłam dość długo (oczywiście z aksamitu). Oczywiście, gdy tylko przyjdzie, dowiecie się, o co chodzi. ;) 
W każdym razie w ten weekend osiągnęłam sukces i uszyłam po raz pierwszy coś, co nadaje się do noszenia. Kupiłam dużą ilość bordowego, czy jak ktoś woli burgundowego materiału i, jakimś cudem, uszyłam spódniczkę, ale o tym w następnym poście. 
Dziś kilka zdjęć z Insta, bo czeka mnie jeszcze próba zrobienia matury z matematyki, a później teatr i warsztaty. 
xo!








  • Share:

You Might Also Like

0 comments