Endless Seasons That Go On and On

By Narvaga - November 11, 2012

Novemberish, kinda gloomy pictured today, which I wanted to be more cheerful by adding star tights and black over-the-knees plus Converse, which I will have to day goodbye to soon, because of the Winter. My favorite skirt from Zara filled the rest of the outfit and jeans shirt. I pinned back fur to my jacket and I'm not going to unpin it for now. 
Today I exploit my free day, while listening to relexing Metronomy and drinking fruit tea. I am gathering forces for next week, because from tomorrow we are going to yoga classes. I hope I will be less sore after the exercises. A while away from the computer should help me. :) 
xo 

Listopadowe, nieco pochmurne zdjęcia dzisiaj, którym chciałam dodać nieco radości zakładając wykopane w szafie rajstopy w gwiazdki, do których założyłam czarne zakolanówki i Conversy, z którymi niedługo będę musiała się pożegnać na rzecz zimy. Do tego moja ukochana spódniczka z Zary i dżinsowa koszula. Z powrotem dopięłam futro do mojej kurtki i, jak na razie, nie zamierzam go odpinać. ;)
Dzisiaj korzystam z wolnego dnia i słucham relaksującego Metronomy, popijając herbatkę owocową. Zbieram siły na następny tydzień, bo od jutra lecimy na jogę! Mam nadzieję, że będę mniej obolała po ćwiczeniach, chwila odpoczynku od komputera powinna mi pomóc. :)
xo











Pics: Aleksandra


  • Share:

You Might Also Like

2 comments